Gratis verzending > 30 euro in NL en BE
Verzending < 2 werkdagen
Gratis cadeau > 40 euro

Door Roy Moezel, 3 juni 2019

Aromatherapie geuren om merkloyaliteit en omzet te verhogen in de detailhandel

Om de beleving te optimaliseren is geur een belangrijk element. Geur kan de keuze van de bezoekers beïnvloeden waardoor de beslissing tot aankoop makkelijker wordt. Het is een sterk instrument om merkloyaliteit te verhogen. Hierdoor besteden klanten meer tijd in de winkel.

Door gebruik te maken van de juiste geuren besteden klanten meer tijd in de winkel waardoor ze vaak ook meer producten kopen.

Bij winkels gericht op vrouwen wordt er meer gebruik gemaakt van citrus en bloemige vrouwelijke geuren.
Bij winkels gericht op mannen wordt er meer gebruik gemaakt van hout, frisse en mannelijke geuren. Kinderen worden vooral vrolijk van citrus geuren en andere fruit / tropische geuren.

Kijk hieronder voor alle geuren per doelgroep en ruimte. 

Kleding- & schoenenwinkels

DamesOriental air
Verkoopruimtex
Verkoopbaliex

 

HerenJungle air
Verkoopruimtex
Verkoopbaliex

 

KinderenCitrus air
Verkoopruimtex
verkoopbaliex

Winkelcentrums & woonboulevards

 Green tea airCitrus airFresh airJungle airOriental air
Openbare ruimtesxx xx
Toiletten  xxx 
Woonboulevardxx xx

Green Tea

Green Tea air geeft een fris, zoet-bloemig, kruidig thee aroma. 

Citrus

Citrus air veroorzaakt een hongerig gevoel bij bezoekers. Dus ideaal in de omgeving van de lunchroom.

Fresh

Fresh air geeft een schoon en frisse geur. Ideaal om de toiletten fris te laten ruiken.

Jungle

Jungle air veroorzaakt ontspanning bij bezoekers en geeft een frisse geur. Deze geur kan goed gebruikt worden bij de toiletten.

Oriental

Oriental air heeft een zoet kruidig aroma. Deze geur is goed te gebruiken bij de entree van het kantoor.

Voor meer informatie kijk op onderstaande links

Beauty & Care air geuren

Laat een reactie achter

Vragen of tips? Plaats ze hieronder

* Verplichte velden